medelpass

Var ju idrott i Gymnastikens hus idag.
bara lek typ, det va kul (:
hoppade mest bara stuttsmatta. haha

Sen drog jag hem och bytte om
sen 5 bussen in till stan och gick på ett medelpass.
fyfan. Det va asjobbigt, man märker verkligen när man
varit ifrån det ett tag. eller en vecka.
men det ska vara jobbigt också (:

Imorgon ska jag rida med anna, ska pröva hennes häst
för jag ska ta hand om den nu tors-söndag.
ska bli mysigt (:
och det blev inge kb på lördag, dom flytta öppningen en vecka /:
men jag och marcus ska ju på lucia movienight på sf då.
Då visar dom 3 filmer från kl 11 på kvällen och sedan under hela natten (:.
det ska bli mys.

också imorgon ska jag ner på stan och fika och plugga med carro :)
kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0