lasse och mysse

Nu är jag hemma, trött som satan.
Började ju sent idag i skolan, och det är skönt!
Gjorde ett prov och sedan åka hem :)

Gick först till mysse vid 3, red ut på han en sväng 
och han var jättesnäll och lugn.
( för er som inte vet vem han är så är det en kompis häst. )
sen hem och käkade max, ( love dadi )
sedan över till lasse. han fick lite massage idag också
och det tackar man ikke nej till (=.
sen skrittade vi ut en sväng och travade lite grann.
red han på tredelade som låser sig idag, har ju haft
hackamore några dagar nu, och undra om han inte går bättre på de :o
vad går era hästar bäst på ?


nu ska jag lägga mig och kolla lite film.
kisses

Kommentarer
Postat av: sandra

haha ja, julkalendrarna nu på slutet är ju värdelösa, ursäkta mig meen allvar!

2009-12-11 @ 07:08:37
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0