jag hatar rubriker

förlåt för jätte dålig uppdatering.
har inte orkat liksom.
tänkte bara uppdatera er lite med vad som hänt (=

måndag: pappa sålde bilen. buhu.
Tisdag: var ledig ifrån skolan och det blev en väldans
massa shopping ute i valbo med favoriterna. mysigt och kul.
dock förjävla jobbigt att bära runt på alla kassar :(
kan tyvärr itne visa någonting eftersom det är julklappar ;).
när jag kom hem så bakade jag pepparkakor med danne och mamma :)
sen tog jag en långpromenad med viola och när vi kom hem så kom
pappa hem med nya bilen :D mysmys.

onsdag: Heldag i skolan. jobbigt.
sen hem och red lasse och marcus cyklade med :)

där fick ni en lite snabbis :)
tänkte börja lägga in ett avsnitt av
greveholm varje dag, det är ju faktist den bästa julkalenderna
genom tiderna, i allafall enligt mig !
och eftersom det är 3 dec idag så kommer
Avsnitt 1,2och3 nu :)

1 1/2



1 2/2

del 2 1/2

del 2 2/2

del 3


alltså, dom två första är det första avsnittet.
dom två andra är andra avsnittet
och den sista är 3an :)
enjoy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0