idol final

Ikväll är det äntligen idol !
och jag hoppas verkligen att Erik vinner,
tycker han är värd det !
visst, calle är också bra, men jag tycker inte att han har
samma scenkänsla och sånt som erik har,
han känns mer peppad än vad calle känns.
- men det är min åsikt ! :)

Jag kommer nog troligen att spendera min kväll
hos marcus med bastu och idol.
Fast idol lär jag väl kolla på själv, han gillar inte det.
eller han sitter bara och gnäller på dom och tror han 
är myyyycket bättre, men det är han inte.
hur ser eran fredag ut ?

Idag red jag ju som  sagt mysse. 
Gick bra, men han va lite pigg :)
imorgon skulle vi ha ridit upp i skogen
och tränat i backen, men hans HF sko är lös :/
så vill inte riskera nått nu när anna inte är hemma heller.

Kommentarer
Postat av: saandraa

okej mys! =) jag var på krogen igår, ikväll vet jag inte vad som hände faktiskt ;p

2009-12-12 @ 12:11:38
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0