hellu

Go'kväll !
sitter fakstist här ensam !
ingen marcus.
sick, i know !
haha näe men han är på escape och är lite töntig
och spelar cs. hihi. kul för han :)
kan ju lova att jag iiinte tänker prata med han
imorgon. haha
han blir verkligen skitgrinig när han inte sovit någonting
också ibland kan han sitta och typ stirra in i en vägg
också får man ingen kontakt med han.
men han är cute. min älskling.

Idag har vart en uuunderbar dag för mig,
mindre underbar för far min.
vi var nämligen ut till ikea.
mitt älskade ikea.världens bästa plats enligt mig.
så här låter det ungefär när man kommer ut ifrån
ikea med pappa ; faan, man är ju för i helvete klar för psyk
när man kommer ut därifrån.
han hatar det !

Vi köpte massa nya grejer till badrummet och hallen
som vi har gjort om.
( eller vadå, vi ? som mamma och pappa har gjort om ! )
till badrummet blev det : 2 svarta hyllor, en duschstång, draperi, toa
borste, också sån där hylla man har i duschen som shampoo och sånt står
på, också en ny soptunna.
och i hallen blev det 2 eller 3 hyllor, krokar, och några lådor :)
så nu är det fiiint !

nej nu ska jag krypa till sängs.
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0