helgen

Förlåt för riktigt kass uppdatering i helgen, men jag
har faktist inte haft tid.

Fredag: Gick i skolan till typ 3 sen hem och kasta i mig lite och käka
sen byta om också över till mysse. Red ut en sväng med han,
men han hade en lös sko så kunde inte göra så mycket mer.
dock var det så att han hade spruckit i hoven just där sömmen satt
så den hade ju liksom börjat låsnat, så jaa.
Sen gick jag hem och käkade god mat med älskade familja, duchade
och sånt sen gick jag till min bäbis och kollade idol.
och jag är så jävla lycklig för att Erik vann,
jag får rysningar varje gång jag lyssnar på låten !

Lördag: Vaknade vid halv 10 så gick upp och käkade frulle
med marcus mamma och syrra. Sen gick jag hem och bytte
om också över till stall nr 1 och mysse. Marcus syrra var med
mig och hjälpte mig mocka och sånt :) Sen skulle hon rida en sväng,
men hon vågade inte riktigt.
jag tog ut han på en liten promenad eftersom att han fortfarande hade
skon lös och vi fick inte ut nån hovslgare :/
Sen hem och tog en ny allergitablett och vidare till stall 2 och lasse:)
red ut i skogen och han va verkligen aspigg !
fyfan:) höll på att flyga av han rejält en gång.
Det va ganska hårt ut, men i backen var det rättså mjukt
så han fick trava upp därför några gånger i ganska låg
form och jobba mycket med bakbenen.

Sen så drog ja hem och duschade och sen in till stan med
marcus och köpte godis för kvällen.
sen hem till han och käkade tacos,efter det vidare hem
och gick med hundarna och vilade ett tag ,
sen tog vi 10 bussen in till stan och på lucia move night.
Först visade dom up in the air,var väl sådär.

Sen old dog, den va faktist asbra ! :)
och sist Snabba cash !

Den va sjuk bra !
Söndag: slappade hela dagen + red.
astrött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0