Helgen

förlåt för dålig updatering i helgen.
har inte orkat ;)

i fredags fick vi sluta tidigt ifrån skolan,
slapp eftermiddags lektionen typ helt kan man säga :)
så då vart det hem och fixa lite sen en promenad i skogen
med mamma och hundarna.
sen kom marcus på kvällen.


På lördagen ( igår ) hade jag lasse.
red ut en sväng på morgonen, eller vid 11.
va verkligen svinkallt ! men asfint väder.
Red på han ganska rejält, trava mycjet
och i låg form i backarna, sen fick han galoppera lite också :).
men på hemvägen går det nästan inte att göra det :o
han blir så sjukt pigg, också försöker man bryta av så 
drar han mer, och det orkar inte mina armar och magmuskler
hålla igen. hah
Sen så kom äntligen hampus hem !
dannes bästa kompis som har bott i malaysi i två
år, han är nästan som en bror för mig han med.
va så skönt att få hem han :)
fick en boss parfym av han, gullungen.

Idag har ja inte gjort så mycket,
va ner på stan en sväng med marcus 
på förmiddagen och greja lite julklappar.
sen har jag städat :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0