Flickan som lekte med elden

Hej !
idag har det bara varit slappt :)
sov till 11 också då åkte jag iväg med pappa
till k-rauta och köpte some stuffs till hallen,
sen hem och promenerade med hundarna och städade
åt kaninerna och sånt.

Sen väckte jag til marcus, också tittade vi på flickan som lekte med elden.
asbra enligt mig, mycket bättre än 1an.
ni som sett den, vad tyckte ni ?`
om ni inte sett den men 1an tycker jag ni ska se den här med :).

Imorgon börjar jag 1 också är det bara idrott, jätte härligt !
ska in och göra synundersökning först på förmiddagen innan
idrotten, jag har ju mina små misstankar ibland att det nått fel.
men vi får väl helt enkelt se :)

nu kom marcus så vi ska mysa.
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0