döende blogg..

kan man väl kalla min för. haha

Har inte haft orken att blogga ett skit under den här helgen
och har inte nån ork nu heller :)
men lär väl slänga in ett inlägg eftersom att det inte blir nå bloggande
förns på söndag.
åker ju till lofsdalen imorgon.

Nu sitter jag hos marcus, laddar ipoden
och datorn lite grann.
har den med mig men inget internet,
har mest med mig den för att kunna ladda
ipodisen :) batteritet dör ju dirr typ :(

idag har jag ridit sen stan sen brorsans cup.
så såg min dag ut ;)

nej nu ska jag göra nått vettigt, som typ..
kika runt på andras bloggar :)?

vi hörs på söndag!
men kan ju alltid hoppas att det finns trådlöst där upp ;)
men det tvekar jag stort på. haha

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0