dax för fredagsmys

Idag är det fredag, och det är asskönt !
sitter på engelskan nu, dock är det rast men vi
börjar väl snart igen. skitungarna i 1an
hade tagit våran soffa idag så vi fick inte vila nått :(. haha

ska skriva en uppsats på engelskan, hoppas att det går bra.
jag gillar ju ändå att skriva så (=.
idag sluar vi nog tidigt, har bara ett prov på em
i datakommuikation, det kommer nog gå bra !

På kvällen /em är det en kall ridtur som gäller.
jag hoppas jag hinner hem innan det blir mörkt så
jag kan ta ut han i skogen en sväng, men vi får väl se.
tänkte att han skulle få ut och trava lite, men det är ju
stenhårt överallt ju !
skulle va såå mycket bättre om det kom lite snö nu,
ljusare och mjukare på vägarna.

Nej, nu börjar vi.
kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0