8dagar..

.. kvar till jul !
helt sjuk nästan.
November gick ju så segt, men sen december
går fort :o,
och det går nog fortare nu när snön äntligen kommit !

Nu sitter jag i skolan, på svenska.
Gör en sista uppgift för den här teminen,
underbart !
Sen är det lokala nät A,
trollgubben får kolla på film nu med
boggis så hoppas vi också får göra det :)

sen ska jag hem till min bebbi och basta
och kolla film.
myspys.

Har börjat fundera lite på vad jag önskar mig.
men jag kan inte komma på nånting riktig bra,
en ipod villjag ha iallafall
Klicka för att se större bildden eller en blå :)
nån ny väska
typ den
också några nya vinter ridskor,
dom här tycker jag är assnygga !

bilderna är ändrade i storlekarna, därför ser dom säger mongo ut.
nu ska jag lyssna på redovisningar så, tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0