planering

IDAG: plugga lite om orken finns. Sen ska jag ut och gå en power walk !

Torsdag ; skolan och sen kanske gym på kvällen. + power walk

Fredag : Nationella i Engelska + power walk

Lördag ; Marcus familj kommer till oss på middag. + power walk

Söndag : en lugn dag bara :) + power walk.

Har tänkt att jag skulle börja gymma torsdagar nu också, för då slutar vi tidigt.
Sen ska jag ta en power walk på 20 min varje dag. behöver komma ut och röra på mig
så jag inte ska få migrän varje dag som det är nu. Det är verkligen jobbigt.
Mamma tror att det är av ppillrena , men jag vet inte .. nån som har fått
migrän/huvudvärk & bivärkningar av nevoletta 28 ?


Kommentarer
Postat av: Lina

jag mådde skit dåligt av nevoletta 28. Jag bytte till yasmin 28 ist. dom är skit bra har ätit dom i 2 år nu :) synd bara att dom är så dyr, men det är det värt!

2009-04-22 @ 12:20:55
URL: http://laajnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0