lista

Lär väl hänga på den nya bloggtrenden och svara på frågorna :'D
Har även tråkigt (a)

Lovar du att vara ärlig?  Japp

Du heter: Michaela Larsson

Smeknamn: Mikkis

Låt som när du är ledsen sörjer till? Natasha Bedingfield - wild horses

Beroende av: marcus

Vad behöver du mest just nu: frisk luft

Vad tror folk om dig? Ser man mig på stan så får dom säkert någon bitchig uppfattning eller nått, men jag är snäll (:

Stämmer det? Det stämmer att jag är snäll, men inte bitchig, oftast (a)

Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon

Vad säger du för att imponera på någon? min pappa är rik

Hur imponerar man på dig? inte skryta och bara vara sig själv

Brukar du skratta för dig själv?  det händer
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: jag är inte i skolan så du vet. säg till jonas att jag är sjuk - hannah

Var bor du? Gävle

Trivs du där: jodå
Äger du några converse: nepp

Sprit, cider, vin eller öl: varför inte alla ?

Vad har du för mobil: Sony ericsson W595

Nästa mål i ditt liv: att klara 1an med bra betyg

Hur svarar du i mobilen: ah hallå ?

Vem ringde du senast? marcus

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: minns inte

Antal timmar sömn inatt: 9

Sov du ensam: näe

Brukar du komma i tid: aa
När mår du bra: när jag är med hästarna eller marcus

När blev du fotad senast: inte en aning

Hur känner du dig nu: bra

Vanligaste färg på dina kläder: olika

Vad tycker du om fötter: haha det är äckligt ibland

Vad saknar du: larco

Favorit dryck på morgonen: jooos

När brukar du oftast gå och lägga dig: olika

Är du blyg? ibland
Sysslar du med någon idrott: inte direkt

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:vet inte :'D
Är du nöjd med ditt liv: jodå

Vad är det värsta du vet? massa saker

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det är olika

Vad längtar du till? sista april

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja

Vad är det finaste du fått? marcus

Om fem månader: fyller marcus år

Om ett år?: går jag i tvåan

Du samlar på: ingenting

Vem ringer du när du är arg/ledsen: vet inte
Har du strumpor på dig nu: ja :)

Är det okej att gråta: jaa

När grät du senast: minns inte

Bär du glasögon eller linser: ingenting

Har du piercing: ja, öronen och naveln

Vill du gifta dig: Ja!

Vill du ha barn: aa

Är du bra på att laga mat: nja
Är du flygrädd: nej

Hur vig är du: inte specielt

Vilken är din favoritglass: b&j

Tror du på ett liv efter döden: no idea

Bor dina föräldrar tillsammans: japp

Vilken ögonfärg har du: blå

Röker du: nepp

Hur ofta tränar/motionerar du:  vet inte
Vad är det viktigaste i livet?: familj och vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0