kvällsinlägg

vart ju som sagt ett stadsbesök för mig idag.
köpte en present till marcus, kan inte säga vad
utifall han läser (a), men han ska få det på lördag iaf,
som en liten påskpresent :)

sen har det mest blivit lungt idag. har nästan spenderat hela dagen i sängen framför
tv:n och det har varit otroligt skönt !
imorgon ska jag vara lite mer aktiv och social med min familj,
det skulle ju bli fint väder här hemma imårn så dom ska ha lite städdag
ute på gården, så tänkte väl ta och hjälpa till jag med.
kaninerna ska även få ny städat hos sig :)
sen ska vi äta kyckling och potatisgratäng på kvällen , mums ! :)

nu ska jag ta och bädda ner mig i sängen och kolla på
sex and the city, får dock sova ensam i natt, lite skönt dock att
man slipper vakna med en armbåge i magen. men ändå ensamt utan
min plupp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0