florida 09

planet gick 12.05 på lördagen men va ca 45 min sen. tog typ 10 timmar till atlanta och jag har nog aldrig varit så uttråkad som jag va dom sista timmarna :'D
Kom iaf till atlanta vid 1 på natten, och sen missa vi planet till orlando för de va en seg gubbe före oss. 
men då fick vi åka med det som gick efter två timmar typ, och ja va så jävla trött så höll på att somna när jag stog upp(x
sov iaf på planet till Atlanda, tog typ bara lite mer än en timme. sen när vi va framme där så hämtade dom ut bilen så åkte vi till hotellet,

på söndagen åkte vi till Discovery cove, där man fick simma med massa tropiska fiskar och sånt, och sen simmade vi med delfiner :) var där hela dagen sen köpte vi pizza på kvällen.

Måndagen tillbringades på Blizzard Beach, en stor Badpark där dom hade en massa forsar och ruschbanor och sånt. var riktigt roligt. man var helt slut när man kom hem , och jag brände sönder båda armarna.
Blev mcdonalds på kvällen (:

På tisdagen var vi på sea world. helt underbart ! kollade på delfin showen och späckhuggarna, helt otroligt var det !
förstår liksom inte hur man kan träna djur som väger ton till de där :)

Hotellet vi bodde på i orlando va jättefint, var liksom lägenhets hotell , så jag och marcus fick ett eget rum med stort badrum med en jättestor dusch och så och sen hade vi bubbebadkar :)
Direkt efter sea world åkte vi ner till west palm beach där marcus farmor och farfar hade några tremänningar eller vad det var. jätte trevliga var dom, träffade dom en sväng när dom va i sverige i sommras :) vi kom ner ganska sen så vi åt lite kvällsfika sen gick vi och la oss nästan på en gång. 

På onsdagen hos dom åkte vi till stranden på förmiddagen och bada mycket. var jätte fint väder och jättefin strand. Efter stranden åkte vi till ett ställe där man kunde se alligatorer i naturen, och vi såg två stycken :D , men dom va ganska små.
eftermiddagen tillbringades vid poolen, jätteskönt . 
sen käkade vi middag hos dom sen åkte vi in till stan på kvällen och fikade och kollade runt lite :)

På torsdagen var vi vid poolen på förmiddagen, sen åkte vi hem till dom igen och käka lunch. och vid 2 tiden åkte vi ifrån dom mot sarasota. Kom fram vid 5 tiden ungefär. badade lite i poolen där sen gick vi ut och käka på kvällen.
och när vi kom hem så tog jag och marcus en promenad på stranden, jätte mysigt ! 

Fredagen , lördagen och söndagen spendesades på hotellet med massa sol och bad i poolen och havet, och vi åkte även till ett outlet och shoppade. fyndade en klänning, kort kofta och ett par skor :)

planet till atlanta gick halv 6 på kvällen, och sen gick det hem till sverige 5 över 8. 
var hemma på tisdagen vid 2, då hämtade pappa mig på tågstationen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0