att göra:

jag har finaly börjat insett att jag måste börja ta tag i saker.
annars kommer det sluta dåligt.


  • måste hitta sommarjobb, och det är kvickt !
  • Ta tag i skolan, är någon förmycket gulmarkering.
  • Börja hjälpa till mer hemma ( har sagt det länge, men nu så )
  • Börja gymma mer + ut och springa och promenader.
  • inge godis på vardagarna!


och det ska verkligen hända nu också !
jag får inte skita i det.

+  att om jag äter nå godis på vardagarna,
då kommer jag få mig en rejäl käftsmäll av hannah !


wish me goodluck ?


Kommentarer
Postat av: HANNAH

hahah du som sagt att jag ska slå dig ju ;D HIHI

2009-04-20 @ 16:52:02
URL: http://haniypaniy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Go girl!!

2009-04-20 @ 18:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0