9 april

börjar komma in i svenska tidzonen igen nu, även om det är lite jobbigt.
vaknar en hel del på nätterna, men så var det i början i orlando med.

älskling sov här igår med, han jobbar idag. lite långtråkigt utan han  :(
har legat i sängen hela förmiddagen igår, och nu ska jag snart in till stan
och köpa nån gullig påsk present till marcus, får se om jag köper nått till mig själv med,
skulle behöva nya jeans och nån vanlig tröja:)

vet inte vad som händer ikväll, det visar sig :)
och på lördag åker jag nog troligen till stugan och
firar påsk där uppe :)

Kommentarer
Postat av: hannah

långtråkigt utan marcus, asså mikkis ni har suttit ihop i elva jävla dagar då är det skönt att vara ensam efteråt! :D

2009-04-09 @ 15:03:04
URL: http://haniypaniy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0