27 april

Helgen har varit underbar !
Massa sol och mycket mys :)


På fredagen var marcus redan hos mig när jag kom hem
och hjälpte pappa med våran ved (x.
Sen åkte vi iväg och köpte pizza , mumma !
gjorde väl inte så mycket den dagen, var ute hela iaf :)
sen sov marcus hos mig.

Vaknade rättså tidigt på lördagen,
jag tog en promenad med mamma till
åbyggeby och marcus åkte iväg med pappa och danne
till hobbex.
köpte nytt soft air gun, sen hade min mogna pojkvän krig med min lillebror :)
Sen kom hans föräldrar till oss vid 4 också grillade vi och hade mys :)
också sov hans lillesyster hos oss.

Igår gjorde vi inte så mycket,
var en slappdag som alla andra söndagar.
på kvällen blev det lite film med varmamackor :)



nu sitter jag på engelska och vi ska ha nationella speaking. kommer nog gå bra:)
sen är det digitaltekniksprov på eftermiddagen, känns rättså okej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0