23 april

Har fått några nya läsare har jag märkt,
så hej till er ! :)

Idag har det varit en underbar dag !
Webbdesign på förmiddagen till kvart
över 11 ungefär sen åkte jag hem , tog en powerwalk
och bara njöt av solen och det underbara vårvädret !

Imorgon har vi nationella prov,
vilket inte är lika underbart,
men det är eng. uppsats så det ska nog gå bra, skrivning
är en av mina starkaste sidor, så ingen idé att ora sig :)

Sen har även marcus vart
här hela dagen idag,
och vi har vart ute massa på gården.
Nu har han gått hem för han skulle hämta målarkläderna och sånt.

Och han har även kommit in
som lärling hos min farfar och pappa,
så han skiter i gymnasiet och börjar där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0