18 april - kvällsinlägg

igår kväll var jag med carro hela kvällen :)
åkte till konsum, cyklade omkring och sen
åkte vi hem till mig och gick in i det andra huset
och satt oss och kollade på tv och pratade :)
mycket mysig och det måste göras om ! <3

M kom iaf igår vid halv tolv,
men jag somnade på en gång
så hann inte prata så mycket eller någonting.

idag har vi varit ute hela dagen ! fällt två av våra tre stora träd- granen och tallen.
Så M och jag har hjälp till med att plocka ved och så,
M riktigt mycket mer än jag, han har verkligen hållt på hela tiden,
medans jag gick in och tog en sovpaus :)

nu är klockan 21.10, och vi sitter inne och kollar på tv,
marcus nere och kollar på hockey och jag uppe och kollar
på robinsson, men sen ska vi gå ut och sova i " vårat " andra hus :)

p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0