17 april - Naturkunskap.

Igår slutade vi halv tolv, riktigt skönt !
åkte hem fixade lite, sen gick jag och mamma
in i andra huset och började städa lite :)
blev jätte mysigt !
sen fick jag sån himla huvudvärk så marcus kom
med mina tabletter som låg hos han, och sen gick ja och la
mig och sov till halv åtta eller nått ( ? ) minns inte.
Marcus kom iaf vid halv nio också packade vi ihop sängkläder och
allt det där och gick in " till oss " :D

Vaknade imorse vid halv 6 när hans klocka ringde,
klädde på mig jag med och tog med mig viola och gick
in och la mig med mamma ett tag :), innan det var dax att gå
upp för att min klocka ringde.

Nu sitter jag på Naturkunskap, skulle ha börjat för 20 minuter sen
men läraren var lite sen (=.
På eftermiddagen är det prov i Elkunskap - kablar & kontakter.
pluggade lite igår och ska göra det på lunchrasten också,
sen hoppas jag att man får sluta efter provet,
så man slipper sitta kvar till halv 4 om man är klar halv två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0