16 april

blev inget skrivande igår, men satt ingenting vid datorn.
hade iaf matte på förmiddagen och gjorde prov, gick väl o-k
tror jag !
sen idrott, springa ca 5 km. trött som fan efteråt.
pappa kom och hämtade mig så åkte vi hem sen :)
älskling kom vid tre också hade vi mysigt hela dagen.
gick till han vid nio och kollade lite på film, sen sov vi :)<3

Var riktigt tungt att gå upp imorse. usch ville bara ligga kvar och gosa
med marcus som hade sovmorgon .
Pappa hämtade i alla fall upp mig också åkte jag med han.

idag är det bara webbdesign sen slutar vi halv tolv. riktigt skönt.
ska nog åka och sola en sväng tror jag :)
och kanske kolla runt lite på staden :)


Kommentarer
Postat av: mamma

...eller komma hem och hjälpa mammsen städa lite...??

2009-04-16 @ 08:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0