14 april

( blev ett litet fel i förra inlägget där jag hade råkat
skrivit att jag kom hem för två veckor sen, men det skulle va en )


idag var det skola igen.
upp tidigt imårse, kändes som att ja skulle dö !
hade iaf svenska på förmiddagen och jag hann klart
med en uppgift som dom andra började med när jag var borta,
och jag fick beröm för den också :) så nu ligger jag inte
efter i svenskan iaf !

på lunchrasten satt jag , melina , hannah och carro ute i solen :)
underbart !
pratade om att vi skulle ta med oss en engångsgrill och dra till boulongern efter skolan
på torsdag, om vädret tillåter !
får väl hoppas på att det blir fint :)

om 10 min är det persondatorer, och när jag va borta gjorde dom ett prov,
så vi får väl se om jag ska göra det idag, eller en annan dag. det visar sig.
skulle gärna vilja börja jobba med de som dom andra gör också, så att man
inte kommer efter på det viset.

slutar halv 4, och då blir det ner på stan med hannah en sväng
innan hon ska på sin dansträning. sen ska ja hem och sen får vi se
vad som händer, blir väl marcus eller någonting skulle jag tro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0